2016. december 16., péntek

Prológus

Martina Stoessel Alehandra Muzlera

Utálom magam. Utálom azt az embert aki ezt tette velem. Gyűlölöm az éltetem és mindent ami körülöttem folyik. Hogyan tudtam ekkora bűnbe esni? A legfontosabb kérdés viszont az: Hogy tudtam beleszeretni? Képtelenség hiszen csak egy éjszaka volt. Egyetlen aprócska hiba ami megváltoztatta az egész életem. Az a nap óta nincsen semmim. Elvesztettem a párom, a legjobb barátnőm, a barátom és a lelkemet. Nem tudom túltenni magam ezen a barna szemű szörnyetegen. Az illata megbabonázott, az ölelése megremegtette az egész testem és rávett arra, hogy bűnbe essek majd otthagyott. Igaz, hogy 2 éve történt ez az egész, de minden nap újra és újra lejátszodnak a szemem elött az események. Ráadásul azután, hogy mind ez megörtént Ő elhagyott és folytatta tovább az igazi életét, Ő nem vesztett semmit csak én és semmi megbánást nem láttam rajta. Nem maradt senkim csak a magány. A családomat már nagyon régen elvesztettem és csak Peter maradt nekem a szerelmem, de 2 éve július 18.-án ő is elhagyott azon az éjszakán. Nem tehettem róla. Az az ember levett a lábamról és megbabonázott. Azóta sem tudtam magam túltenni rajta, de ez mellé társult a gyűlölelt amit érzek mert otthagyott. Csak egy kaland, egy játékszer voltam neki semmi több. Azon a napon a szívem drabjaira húlott és erről csak is JORGE BLANCO tehet. Az a mocsok mogyoróbarna szemű herceg aki megbánás nélkül a képembe nevetett és elsétált a csillagos ég alatt engem egyedül hagyva, de egy valamit magával vitt, a szívemet. Csak egy egyszerű lány vagyok, Buenos Aires-ben születettem, de már Portugáliában lakom Sesimbra-ban. Viszonylag kis város, de gyönyőrű.
Imádok itt lakni és a legjobb benne, hogy a part közelében lakom ezért minden nap le tudok menni. Leginkább csak a sziklák közti homokban ülök a gitárommal és a dalaimat gyártom. Azót a dolog óta élek itt és nem igazán szereztem barátokat vagyis inkább nem akartam. Nem élvezem a társaságot, sokkal inkább az a magányos farkas típús vagyok. Egyetlen ember van aki szinte mindig ott van nálám, szó szerint a nyakmra járt és nem volt más választásom a barátommá fogadtam. A neve Nicolas Garnier.
 Igazán jó halgatóság és a tanácsait sem hülyeség megfogadni. Van tapasztalata az élethez és jóval idősebb nálam. Én csak 17 évas vagyok, Ő viszont már 28. Tudom most elgondolkoztatok, hogy ha 17 vagyok akkor 15 évesen voltam úgy együtt Jorgeval? Igen akkor és már nagyon bánom, de szerencsére nem Ő volt nekem az első. Visszatérve a mostani életemre hát borzalmas. Az a srác örökre elvette az élet kedvem. Remélem egyszer minden megváltozik, de ennek csak úgy látom értelmét ha találkoznék vele. Ha kíváncsiak vagytok hogyan oldom meg a problémáimat akkor tartsatok velem a következő részekben.

9 megjegyzés: