2016. december 13., kedd

Szereplők

Martina Stoessel Alehandra Muzlera
Gyűlöllek te barna szemű szörnyeteg. Azon az éjszakán teljesen elvarázsoltál és nem tudom elképzelni az életem nélküled, de te nem szeretsz így hát én is tovább lépek.

Nicolas Garnier
Az első perctől kezdve szeretlek, de te el vagy foglalva ezzel a Blanco sráccal. Nem baj egy nap úgy is összejövünk. Nem erőltetem. Bármeddig képes vagyok rád várni.

Stephie Camarena

Ő csak az enyém és nem engedem, hogy holmi kis csitrik elvegyék tőlem. Csak akkor válnék el tőle ha megcsalna. Szeretem az életemnél is jobban.

Jorge Blanco

Merj élni, meghalni bárki tud! Nekem csak ez a mottóm.

8 megjegyzés:

  1. Imádooom! Kicseszett mód siess! 😘😘😘😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köki életem! Kicseszett mód sietek!😂😂💖💓😍

      Törlés
  2. Nagyon jó eddig!:D Siess!

    VálaszTörlés
  3. Imadom 💞💞💕💕siess💞💞

    VálaszTörlés
  4. Huuu de jó lett ! Kíváncsi vagyok rá! Siess

    VálaszTörlés